top of page

האתר של
עידן
בורובסקי



קוראים לי עידן בורובסקי. אני בן 9. אני גר בתל-אביב עם אבא, דורית ודור וגם בגבעתיים עם אמא נואית וזיתי.
אני אוהב לשחק במיינקרפט, לצייר, לשחק כדורגל ופינג-פונג, לבנות בלגו דברים מורכבים ולהתאמן בקראטה.
השנה התחלתי לשחק שח מט בתחרויות ולשחק גם בחוג.
על עצמי......

IMG_8251.JPG

IMG_8250.JPG

IMG_5308.JPG

IMG_8251.JPG
1/15

bottom of page