
האתר של
עידן
בורובסקי



קוראים לי עידן בורובסקי. אני בן 9. אני גר בתל-אביב עם אבא, דורית ודור וגם בגבעתיים עם אמא נואית וזיתי.
אני אוהב לשחק במיינקרפט, לצייר, לשחק כדורגל ופינג-פונג, לבנות בלגו דברים מורכבים ולהתאמן בקראטה.
השנה התחלתי לשחק שח מט בתחרויות ולשחק גם בחוג.
על עצמי......
{ 1 }
יצירת סרטים
זה סרט שעשיתי עם אבא. מחפצים ודמויות של פליימוביל. צילמנו המון תמונות וערכנו אותם לסרט.
{ 2 }
קראטה
התחלתי ללמוד קראטה בגיל 5. אני לומד בגבעתיים אצל המאסטר חיים תמר (דאן 5). גם חבר שלי גיא לומד איתי. עוד מעט תיהיה לי חגורה צהובה (אם אני אהיה טוב במבחן.....).
בחג חנוכה האחרון השתתפתי בתחרות וזכיתי במדליית כסף.
אני מקווה שאגיע לחגורה שחורה בגיל 14. אני מתאמן ברצינות בשביל זה.





{ 3 }
ציור




אני אוהב לצייר גיבורי-על, מפלצות, חייזירם ודברים מתום ומובי. ועוד מלא דברים...
בבית של אמא יש לי קן ציור ושם ציירתי את שום-שן (דרקון שחר מ"איך לאלף דרקון") אשר יורק אש כחולה.
{ 4 }

אני אוהב מלא גיבורי על:
בטמן
ספיידרמן
סופרמן
ונום - גיבור על רשע מספיידרמן
בוגלין - גיבור על רשע מספיידרמן
וולברין
איירוןמן
האלק - הענק הירוק
קפטן אמריקה
גיבורי על
